reklama

Ako lásku automaticky povýšili na psychickú chorobu

Osobne som ju nepoznal, ale nejaké tie „lichôtky“ ohľadom jej vzhľadu som začul, mylne som si myslel, že to hádam zvládne. Ako mnoho ľudí aj „kachna“ sa dokázala zaľúbiť. Teraz som si už bol istý, že to nezvládne. Ako som jej pomohol? Tak po mojej „pomoci“ to nezvládam i ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Všetko sa to začalo ľúbostným listom (ktorý neskôr kolovalpo celej škole a vybrané pasáže sa citovali). Kto by v tejto dobepísal taký list? Asi nie niekto zamilovaný.

 Odozva bola... krutá je mierny výraz. Krutý som bol i ja. Nezažil som také peklo akoona, ale v jej koži by som asi nebol šťastný (to viem teraz). Zaujímavé,že okoliu by to asi nevadilo. A preto keď vybuchla, nikto nepochopil.

 Ako vlastnevyzerá láska - najprv zbaliť, potom sa vyspať a po pol roku stačilo. Žiadenlist, úprimnosť, vášeň. No lenže ona to nevedela. Tak ju to teda poďme naučiť!To, čo si spravila bolo nemorálne, niekoho udrieť! Buď normálna (aj keď kvôlivzhľadu nikdy nebudeš)! Pozri sa na seba, nie si ty chorá? Pozri na jej vlasy a nohy- ako môže taká kachna niekoho milovať, asi nevie o sebe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Aké mám asisebavedomie, keď ma všetci odstrkujú? Budem vzdorovať, alebo sa poddám? A ostatnímajú asi pravdu......... už o sebe ale nerozhodujem - prišli mi pomôť z psychiatrie.....

 Poozdravnej kúre sa vrátila troska. Prebehlo pol roka a mám s ňou spoločnýseminár. „Môžem si prisadnúť?" spýtala sa jednej baby predo mnou. Najprv somvidel hnus, neskôr zvážila situáciu a povedala áno. Asi si myslela, žepopri nej musí vyzerať skvelo. A aj vyzerala. Po niekoľkých otázok prísediacej,bola dokonca aj múdra.

Prebehlo ďalších šesťmesiacov a ja ju stretnem v knižnici. Môžem ju pozdraviť, prihovoriťsa a aspoň z časti odčiniť moje predošlé správanie... Nie, ponáhľamsa na autobus.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Pochopil som až teraz, bohužiaľ, ponáhľam sa stále.

Andrej Šimo

Andrej Šimo

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Po dlhej dobe som sa vrátil k blogovaniu. Rád sa podelím o môj pohľad na viaceré ekonomické, politcké ale aj environmentálne témy. Veľmi často sa tieto témy prelínajú a také budú aj moje príspevky :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu